Skip to main content
Transport GRATUIT la comenzi de peste 135 RON

Parfumuri și concentrații, de fapt ce cumpărăm…

Publicat în
martie 28, 2020

Parfumuri și concentrații, deodorant, lumânări parfumate… ce să cumpărăm, care este diferența dintre ele? Care durează mai mult? Întrebări la care se spune că „experții” nu răspund, ar fi sub demnitatea lor, acestea fiind informații prea banale. Și totuși, să încercăm o clasificare a lor. Cu precizarea că limitele privind diluția esenței de parfum sunt totuși destul de elastice.

Răsfoind paginile site-ului nostru veți putea observa că apa de parfum este cea mai frecventă formă de diluție pe care o comercializăm. Acesta este specificul site-ului JFenzi.

C’EST LA VIE – Apa de parfum pentru femei, unul dintre cele mai cumpărate produse de pe site-ul Parfum Surprinzator

Ulei de parfum (CPO – Concentrated oil perfume)

Este acel parfum care are o concentrație de uleiuri esențiale de 15-30%, ba chiar poate ajunge la 40 de procente. Sunt parfumurile care având o proporție atât de mare de esență persistă obișnuit opt ore, chiar mai mult, în funcție de calități, de compoziție și practic de talentul parfumierului care l-a creat.

Uneori, acestea sunt destul de „grele”, de „vină” fiind persistența lor. Unii le numesc parfumuri pure. Remarcabil pentru parfumurile pure este că nu conțin alcool, ele sunt diluate în uleiuri ceea face ca persoanele sensibile sau alergice la alcool să le poată folosi cu o anume lejeritate. Este greșit să le numim parfumuri pure, pentru că nu sunt decât în comparație cu apa de parfum sau cu apa de colonie dacă e să dăm exemple. Dar s-a împământenit acest termen.

Parfumul, extractul de parfum

Nu este nici acesta parfumul pur, chiar dacă are această denumire. Este o diluție în proporție de 15-25% a esenței de parfum. Una din formele cele mai concentrate, ca atare este destul de scump.

Consistența este destul de mare pentru a fi folosit la pulverizator și se vinde mai mult în flacoane cu dop.

Apa de parfum (EDP)

Este o concentrație cuprinsă între 10 și 20% a esenței de parfum, apă și alcool. Se folosește la pulverizator și trebuie totuși folosit cu grijă, este totuși o concentrație relativ mare.

Apa de toaletă (EDT)

Conține în jur de 4-10% esența de parfum, are o cantitate sporită de alcool. Prezența acestuia din urmă dă EDT un caracter de uz zilnic. Alcoolul se evaporă destul de repede, ceea ce face ca persistența EDT să nu fie una foarte mare.

Se comercializează preponderent la sticlă cu pulverizator.

Apa de colonie (EDC)

Unul dintre cele mai folosite produse pe bază de esență de parfum. În trecut, bărbații avuți îl foloseau pe post de after-shave. Este cea mai diluată formă de parfum, are o concentrație cuprinsă în general între 2-5%.

Pentru curiozitatea dvs., numele nu are de-a face cu sistemul colonial de subordonare a țărilor, ci provine de la orașul Koln. Aici a fost făcut pentru prima oară.

Te-ar putea interesa și…

Puțini bărbați înțeleg legătura dintre parfumuri, sex, decolteuri generoase și încălțămintea cu platformă. Celebrii pantofi cu talpă groasă au fost dezvoltați în epoca de glorie a Republicii Venețiene. Adică atunci când aveai în față o femeie din Veneția plăcerilor, ochii trebuiau să fie cât mai apropiați de sâni, iar nasul să-i miroase fără opreliști.
Aromaterapia este totuși dificil de definit, să-i atribui un rol în mod unitar, la nivelul întregii umanități. Dar, în principal, are același obiect, respectiv se ocupă de sănătate, de tratarea bolilor. Deși este cunoscută din cele mai vechi timpuri, aromaterapia are statut special în funcție de țara (sau regiunea geografică) unde se practică. Dacă în […]
Vom face o mică incursiune în marketingul online vis-a-vis de parfumuri. Vă vom explica de ce au apărut blogerii de nișe sau generaliști. De ce un influencer ar putea fi soluția unei afaceri de succes. Cine are nevoie de producția de esențe De pe urma parfumurilor trăiesc mai mulți oameni. Primii care au mirosul ca […]